Cross-boarder e-commerce

Shumee to paneuropejski ekosystem e-commerce, który umożliwia sprzedaż on-line w modelu cross-border na 15 rynkach UE plus Ukraina i Rosja poprzez 37 największych platform typu marketplace. 

Shumee oferuje kompleksowe rozwiązanie technologiczne, obsługowe i logistyczne, dedykowane dla producentów i dystrybutorów, którzy chcą rozpocząć sprzedaż w Internecie na terenie UE i dotrzeć do milionów Klientów w lokalnym kontekście kulturowym (wielojęzycznie) i biznesowym (lokalne platformy oraz formy płatności i dostawy). Shumee zapewnia wsparcie w ramach całego łańcucha wartości e-commerce i umożliwia sprzedaż on-line do około 500 mln Klientów w całej Europie. Korzystanie z usługi nie wiąże się z ponoszeniem przez producentów i dystrybutorów żadnych kosztów stałych, wydatków na marketing i IT.

Sprzedaż odbywa się na piętnastu kluczowych rynkach europejskich, tj. w: Anglii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Irlandii, Holandii, Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Słowenii, na Węgrzech oraz Ukrainie i Rosji poprzez 35 lokalnych platform typu marketplace, takich jak m.in. Amazon, eBay, Mall, Aukro, Alza, eMag, C-discount, Rozetka, Ozon, Prom.

Shumee zapewnia m.in.: integrację z platformami, zarządzanie sprzedażą, promocję produktów oraz wielojęzyczną obsługą Klientów i logistykę dostaw, dopasowaną do potrzeb i przyzwyczajeń Klientów lokalnych rynków europejskich.

Shumee pracuje z producentami i dystrybutorami w modelu dropshippingowym, w którym sprzedaje produkty swoich partnerów fizycznie znajdujące się w ich magazynach oraz komisowym w oparciu o własny magazyn.

USP shumee:

  • jedno rozwiązanie umożliwiające sprzedaż on-line na 17 rynkach europejskich,
  • szybka ekspansja zagraniczna poprzez istniejące marketplace’y – liderów lokalnych rynków,
  • kompleksowa obsługa sprzedaży – automatyczne wystawianie produktów w wielu językach, aktualizacja cen i stanów magazynowych,
  • wielojęzyczna obsługa Klientów i zamówień oraz obsługa zwrotów i reklamacji,
  • sprzedaż w lokalnym kontekście kulturowym i biznesowym,
  • brak opłat dla producentów i dystrybutorów, rozliczenie w modelu success fee,
  • opcja pełnej obsługi logistyki magazynowej.

Shumee w liczbach:

  • ponad 200 tys. zrealizowanych transakcji,
  • ponad 40 mln zł obrotu w 2020 i plan na 100 mln zł w 2021,
  • około 500 tys. SKU w sprzedaży i ponad 2 mln aukcji,
  • współpraca z 37 platformami typu marketplace,
  • sprzedaż na 17 rynkach europejskich,
  • ponad 200 partnerów, w tym np. Pepco na wyłączność, BRW, Forte, TXM, TOP Secret, TIM.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *